تهران
کد خبر:7470
پ
4779880
رئیس هیأت مدیره تعاونی تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری رویداد CDIE در جزیره کیش

رئیس هیأت مدیره تعاونی تأمین نیاز تولید کنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و شوینده، در ارتباط با برگزاری رویداد CDIE در جزیره کیش، توضیحاتی داد.

به گزارش فارمانیوز، پس از چندین سال تجربه اندوزی و بازدید از رویدادهای مهم صنعتی جهان، تفکر ایجاد یک رویداد صنعتی و علمی در صنعت شوینده و آرایشی و بهداشتی در تعاونی تأمین نیاز تولید کنندگان فرآورده‌های بهداشتی، صنعتی و آرایشی شکل گرفته است. رویدادی که با تمرکز بر نیازهای علمی صنعت و ایجاد شبکه‌های تخصصی قصد دارد در مسیر خودکفایی صنعت و کسب بازارهای صادراتی هدف گام بردارد.

 

این رویداد می‌تواند به برندسازی ملی در این صنعت کمک کند.

 

مهندس حمیدرضا کاکاوند رئیس هیأت مدیره تعاونی و دبیر شورای سیاستگذاری رویداد CDIE، در ابتدا به شکل گیری این رویداد پرداخت و گفت: در ابتدا شروع به مطالعه رویدادهای صنعتی مهم حوزه سلامت کردیم و در همین راستا با الگوبرداری از نمایشگاه آخما و فارماپک پاریس بیش از ۱۸۰۰ آیتم اجرایی را آماده کردیم.

 

وی افزود: قدم اول به بررسی و مطالعه روادید مهم صنعت در حوزه سلامت داشتیم و در همین خصوص با الگو برداری از نمایشگاه‌های آخما و فارماپک پاریس بالغ بر ۱۸۰۰ آیتم اجرایی را آماده سازی کرده‌ایم.

 

کاکاوند گفت: در ادامه با انتخاب مؤسسه آلند که سابقه برگزاری رویدادهای صنعتی حوزه سلامت با رویکرد B2B و B2G را دارد، با زمانبندی دقیق زیر نظر واحد کنترل پروژه فعالیت‌های رویداد استارت زده شد.

 

وی افزود: این رویداد صنعتی با برگزاری نمایشگاه جانبی تخصصی، فراخوان مقالات، کارگاه‌های آموزشی، CDIE AWARDS، ارائه Show Case های تخصصی – پنل‌های صنعتی – کارگاه‌های انتقال تجربیات، به دنبال اهدافی است که صنعت در تلاش است به آنها دست یابد.

 

کاکاوند گفت: برای اینکه یک رویداد متمایز باشد، هم نیاز به خلاقیت است هم نیاز به استفاده از تجربیات افرادی که صاحب نظر هستند، در همین راستا CDIE با تشکیل شورای سیاستگذاری از صاحبنظران کشور در حوزه صنعت، دانشگاه ، دولت و تشکل‌ها با شنیدن نظرات، برنامه‌ها و عناوین اصلی؛ این رویداد را برنامه ریزی خواهد کرد و به زودی اعضای شورا انتخاب و جلسات آن برگزار می‌گردد.

 

وی در ادامه به برخی برنامه‌های رویداد CDIE اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست تخصصی صادرات با سفرا، برگزاری لیگ‌های دانشجویی، برپایی رویدادهای منسجم و علمی، برگزاری بیش از ۵ کارگاه آموزشی برای فعالان و آماده سازی آنها برای رشد و ترقی در صنعت، انتشار نشریه اختصاصی صنعت، دعوت از استارت آپ های برتر، استفاده از هوش مصنوعی در فضای وب، ایجاد فضای تعامل و امضای چندین تفاهم نامه مهم، برگزاری چندین جلسه شورای سیاستگذاری، برگزاری بیش از ۱۰ عنوان سخنرانی و نشست‌های تخصصی، برگزاری جلسات تخصصی میان تشکلی و میان صنعتی، از جمله برنامه‌های این رویداد است.

 

کاکاوند گفت: جلسات تأمین مالی، دعوت از صندوق‌های سرمایه گذاری کشورهای هدف صادراتی، تعامل با دانشگاه‌های داخلی و خارجی تخصصی، اطلاع رسانی از طریق اتاق‌های بازرگانی و دعوت از هیأت‌های تجاری تخصصی، دعوت از اشخاص فعال در صنایع این حوزه و صنایع وابسته داخلی و خارجی، برگزاری جلسات در صنایعی که مشترک المنافع هستند، پانل های تخصصی و B2B meeting، انتشار مقالات رویداد و برپایی مراسم شام ویژه مدیران، از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

 

دبیر شورای سیاستگذاری رویداد CDIE، به برگزاری نمایشگاه جانبی تخصصی اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه جانبی تنها ۳۰ غرفه به تولید کنندگان مواد اولیه، محصولات بسته بندی و تجهیزات داده خواهد شد و با توجه به اینکه عمده شرکت کنندگان در CDIE از شرکت‌های فینیش پروداکت هستند می‌توان جلساتی را در راستای توسعه همکاری‌های مشترک کلید زد.

 

کاکاوند با اشاره به برگزاری این رویداد در جزیره کیش، گفت: ایجاد یک چنین رویدادی که بتواند با رویدادهای بزرگ جهان رقابت کند نیاز به یک فضای ایده آل داشت که پس از بررسی گزینه‌های مختلف مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش انتخاب گردید که واقعاً بالاتر از سطح انتظار با خدمات جانبی فوق العاده است.

 

وی ادامه داد: جزیره کیش به علت هوای بسیار مطبوع در اردیبهشت و دور بودن از هیاهوی شهرهای صنعتی، گزینه مناسبی است که مدیران صنعت آرایشی و بهداشتی و شوینده با تبادل نظر و آینده پژوهی خود بتوانند مسیر حرکت صنعت را ترسیم نمایند.

 

کاکاوند تاکید کرد: یک رویداد زمانی موفق است که هم مشارکت کننده، هم بازدید کننده، هم سخنران، هم شرکت کننده در دوره آموزشی و هم مدرس دوره‌ها از این رویداد استفاده کنند و منافعشان تأمین گردد. CDIE با اخذ بازخوردهایی از فعالیت صنعت به این نتیجه رسیده که باید چگونه سناریو نویسی داشته باشد تا همه گروه‌های حاضر علاقمند به گسترش آن گردند.

 

CDIE مکانی برای همدلی و همبستگی صنعت

 

وی افزود: CDIE مکانی برای همدلی و همبستگی خانواده بزرگ صنعت آرایشی بهداشتی و شوینده است.

 

کاکاوند در پایان گفت: دبیرخانه CDIE در نظر دارد با گردآوری افراد تأثیرگذار صنعت و انتقال تجربیات به نیروهای جوان و ایجاد فضایی با تعامل و همدلی و تقویت همبستگی، در مسیر خودکفایی صنعت گام بردارد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید