تهران
کد خبر:7771
پ
سخنرانی اختراعی

صنعت مواد موثره دارویی با «فارمکس» توانمند شده است

رئیس هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی، بر اهمیت جایگاه نمایشگاه «فارمکس» در توسعه صنعت مواد موثره دارویی در کشور تاکید کرد.

به گزارش فارمانیوز، فرامرز اختراعی، با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فارمکس، گفت: این نمایشگاه هر سال، بهتر از سال قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه فارمکس، نقش ویژه ای در توانمندی و توسعه صنعت مواد دارویی کشور داشته است. زیرا، مصرف کنندگان محصولات ما، شرکت‌های دارویی هستند که از طریق همین نمایشگاه به صنعت مواد دارویی دسترسی پیدا می‌کنند.

اختراعی ادامه داد: قراردادها و سفارشات شرکت‌های دارویی با صنعت مواد دارویی، در همین نمایشگاه شکل می‌گیرد و از همین رو؛ فارمکس توانسته به رشد و توسعه صنعت مواد موثره در کشور کمک کند.

رئیس هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی، با اشاره به حضور کشورها و شرکت‌های خارجی در نمایشگاه فارمکس، گفت: آشنایی خارجی با صنعت مواد موثره دارویی کشور نیز از طریق همین نمایشگاه صورت می‌گیرد و می‌تواند منجر به عقد قرارداد برای فروش و صادرات محصولات صنعت کشور شود.

اختراعی از نمایشگاه فارمکس به عنوان یک فرصت برای حضور صنعت مواد موثره دارویی کشور نام برد و افزود: صنعت مواد دارویی در کشور، از توانمندی و ظرفیت بالایی برای صادرات برخوردار است که می‌بایست حمایت شود.

ششمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۴، در روزهای ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در شهر نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

کلید مقابل را فعال کنید