تهران
کد خبر:4699
پ
افتتاح پروژه های توسعه ای و رونمایی از محصولات جدید شرکت تماد

افتتاح پروژه های توسعه ای و رونمایی از محصولات جدید شرکت تماد

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، امروز ۱۳ مردادماه، پروژه های توسعه کمی و کیفی شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) با حضور مدیران عامل شستا و هلدینگ تیپیکو، پیشکسوتان، مسئولان صنعت دارویی، سندیکاها، و جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم افتتاح شد. در این مراسم پروژه های توسعه کمی و کیفی شرکت تماد شامل […]

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، امروز 13 مردادماه، پروژه های توسعه کمی و کیفی شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) با حضور مدیران عامل شستا و هلدینگ تیپیکو، پیشکسوتان، مسئولان صنعت دارویی، سندیکاها، و جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم افتتاح شد.

در این مراسم پروژه های توسعه کمی و کیفی شرکت تماد شامل تماد یک، LVHV ، آزمایشگاه کنترل کیفیت (QC)  با هدف ارتقاءGMP ، افزایش ظرفیت تولید و توسعه صادرات و همچنین پروژه های زیر ساختی شامل ساخت و توسعه اتاق برق، دستگاه دیزل ژنراتور جهت افزایش ظرفیت و قدرت تولید برق در مواقع اضطراری، چیلرهای جدید با توجه به توسعه بخش ها و هواسازها افتتاح شد.

همچنین در این مراسم جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، از تعدادی از خانواده شهداء تقدیر به عمل آمد.

پروژه تماد یک البرز یکی از مهم ترین اقدامات توسعه ای این شرکت جهت ارتقاء GMP، افزایش ظرفیت تولید و امکان جدید در حوزه صادرات می باشد. این پروژه در مساحت 850 متر مربع طی بازه یک ساله به همت نیروهای متخصص این شرکت آماده گردید که با راه اندازی این پروژه اشتغال 20 نفر به صورت مستقیم و 60 نفر غیر مستقیم، صادرات حدود 2 میلیون دلار در سال (متادونHcl ، ترامادول Hcl) و افزایش 21 درصدی ظرفیت تولید نسبت به قبل را به همراه خواهد داشت.

جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم این پروژه ارزشمند به نام سردار دل ها و سرباز ولایت «حاج قاسم سلیمانی» نام گذاری شده که با حضور جمعی از خانواده شهداء مدافع حرم افتتاح گردید.

در پایان این مراسم رونمایی از 14 محصول جدید شامل مواد حد واسط، مواد موثره دارویی و محصولات نهایی صورت گرفت. این محصولات جدید در حوزه حد واسط (Intermediate) شامل: پاراآمینوفنل (PAP)، در حوزه API شامل: کلاریترومایسین، اریترومایسین، ویتامین ب1 (تیامین هیدروکلراید)، تریامسینولون استوناید، رزواستاتین، گلی کلازید، و محصولات نهایی (Finished ) شامل: شربت اکسپکتورانت کدئین، سوسپانسیون نوسکاتم، قرص متادون 5 میلی گرم، قرص هیدروکسی کلروکین 200 میلی گرم، قرص مورفین سولفات 10 میلی گرم، قرص استامینوفن 325 میلی گرم/ اکسی کدون 5 میلی گرم، قرص ترامادول 100 میلی گرم می باشد که به همت تیم تحقیقات API و تیم تحقیقات Finished و توسعه دارویی تولید شده و از ویژگی های برخی از این محصولات امکان صادراتی بودن و حضور بیشتر در بازارهای جهانی است.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

کلید مقابل را فعال کنید