تهران
کد خبر:5245
پ
احمد وحیدی

وزیر کشور: پرداخت یارانه بخش دارو و نان به‌ صورت مستقل انجام می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست دولت در پرداخت یارانه‌ ارز ۴۲۰۰ تومانی، مردمی‌سازی و توزیع عادلانه آن است، اعلام کرد: پرداخت یارانه در بخش دارو و نان به‌صورت مستقل انجام می‌شود.

به گزارش فارما نیوز، احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلاحی در سیاست‌های یارانه‌ای در حال انجام است که در راستای مردمی‌سازی و عادلانه کردن پرداخت‌های یارانه‌ای است.

وی افزود: این سیاست به این شکل است که اگر تاکنون یارانه در ابتدای زنجیره به وارد کننده یا تولید کننده پرداخت می‌شد، حالا قرار است به آخر زنجیره یعنی دست مصرف کننده و خود مردم برسد.

وزیر کشور با بسیار مهم و مترقیانه خواندن سیاست رایانه‌ای اظهار داشت: این امر در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

وحیدی خاطرنشان کرد: طبیعی است که همکاران ما در استان‌ها باید به‌طور کامل در جریان جزئیات سیاست‌ دولت در عادلانه‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها و نحوه اجرای آن قرار بگیرند و تاکنون چند نشست نیز در این خصوص با حضور استانداران برگزار شده تا هم از جزئیات کار مُطلّع شوند، و هم اگر ابهامی بود از مسئولان مربوطه بپرسند.

وزیر کشور با بیان اینکه در نشست امروز مسئولان بانک مرکزی و وزارت صمت درباره نحوه اجرای اصلاح نحوه پرداخت ارز ترجیحی توضیح دادند تا با تدبیر لازم و آمادگی کامل وارد مرحله اجرای کار شویم، تأکید کرد: همانطور که قبلاً اعلام شده، درباره نحوه تخصیص یارانه نان و دارو به شکل مستقلی عمل خواهد شد که جزئیات آن توسط سخنگویان اقتصادی دولت در زمان خودش تبیین خواهد شد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

کلید مقابل را فعال کنید