تهران
کد خبر:5047
پ
WhatsApp-Image-2022-02-09-at-10.03.30-AM

بازدید اعضای هیئت مدیره سندیکای مواد اولیه از کارخانه تهران شیمی و ثمین داروی ایرانیان

روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ برخی از اعضای هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی از مجموعه تهران شیمی و ثمین داروی ایرانیان بازدید کردند.

به گزارش فارمانیوز؛ در این بازدید، میثم کریمی، دبیر سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه به همراه مهندس نجد، مدیر تحقیقات سندیکا، با اعضای هیات مدیره شرکت‌های داروسازی تهران شیمی و ثمین دارو دیدار کردند و با مراحل تولید محصولات تولیدی این مجموعه‌ها آشنا شدند.

شرکت داروسازی تهران شیمی هم‌اکنون یکی از ده شرکت برتر کشور در صنعت داروسازی به شمار می آید. این شرکت با همراهی دو مرکز بزرگ داروسازی آلمان یعنی: “Boehringer Mannheim” و “chemie grünenthal” به عنوان شریک، همکار و پشتیبان علمی، شروع به ارائه تولیدات دارویی نمود و با بهره‌گیری از تکنولوژِی‌های مدرن صنعت داروسازی دنیا و نیروهای متخصص داخلی مشغول به فعالیت در راستای پاسخگویی به نیازمندی‌های حوزه سلامت کشور است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به داروهای آنتی بیوتیکی و ضد قارچ، داروهای اورولوژی، داروهای ضد درد و التهاب، داروهای تنفسی و داروهای پوستی اشاره کرد.

همچنین در ادامه بازدیدها، اعضای سندیکا با مدیران مجموعه تولیدی ثمین دارو دیدار کردند و با فرایندهای تولیدی این شرکت داروسازی آشنا شدند. ثمین دارو یکی از شرکت‌های فعال در عرصه تولید مواد اولیه است که از سال 1396 مشغول به فعالیت است و ماده موثرهایی نظیر لوزارتان پتاسیم، آتورواستاتین، ایبوبروفن، پتاسیم کلاو خالص را تولید میکند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

کلید مقابل را فعال کنید