تهران
کد خبر:1792
پ
فاقد تصویر شاخص

همکاری های دو جانبه دارویی در راستای برنامه همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاری های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینه های مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در راستای این بند از سند همکاری […]

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین، زمینه های مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است.

سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در راستای این بند از سند همکاری و با توجه به توانایی کشور چین در توانایی فنی و تکنولوژیکی تولید اینترمدیت و مواد اولیه دارویی در سطح جهان، در نظر دارد رویدادهای تخصصی مشترک را به صورت مدون برگزار نماید.

سندیکای مواد اولیه دارویی همچنین با توجه به پیش رو بودن سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس، به عنوان تخصصی ترین نمایشگاه صنعت داروسازی کشور، در نظر دارد با دعوت از هیأت های ایرانی و چینی در این نمایشگاه، یک رویداد مشترک در راستای انتقال تکنولوژی و توسعه فناوری های دارویی برگزار نماید.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 در تاریخ 27 الی 29 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید