تهران
کد خبر:1669
پ
فاقد تصویر شاخص

افتتاح فاز نخست اولین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه

روز یکشنبه هجدهم خرداد ماه فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولین استانی در اراک افتتاح خواهد شد. شرکت صنایع شیمیایی “کیمیاگران امروز” پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله در منطقۀ خاورمیانه با ربع قرن تجربه در حوزه تولید […]

روز یکشنبه هجدهم خرداد ماه فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولین استانی در اراک افتتاح خواهد شد.

شرکت صنایع شیمیایی “کیمیاگران امروز” پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله در منطقۀ خاورمیانه با ربع قرن تجربه در حوزه تولید دارو و با هدف افزایش تنوع محصولات خود، در سال جهش تولید و در راستای تلاش برای خودکفایی کشور و صرفه‌جویی ارزی، فاز اول کارخانه خط تولید استامینوفن را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان پنج میلیون دلار راه‌اندازی خواهد نمود. فروش سالانه این محصول حدود 260 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

ضمناً در این مراسم محمد رضا شانه‌ساز رییس سازمان غذا و دارو، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت، استاندار استان مرکزی، امام جمعه اراک، برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نیز اعضای هیات مدیره سندیکای تولید‌کنندگان مواد موثره دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی حضور خواهند داشت.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 15 =

کلید مقابل را فعال کنید