تهران
کد خبر:7712
پ
4348984

استقبال شرکت‌های دارویی از نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۴

مدیر اجرایی رویداد بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۴، از استقبال شرکت‌های دارویی داخلی و خارجی برای حضور در فارمکس ششم خبر داد و گفت: نمایشگاه بین المللی فارمکس دارای جایگاه جهانی است.

به گزارش فارمانیوز، مریم خلیلی گفت: پس از ۵ دوره برگزاری موفق نمایشگاه بین المللی فارمکس، شاهد استقبال گسترده شرکت‌های خارجی برای حضور در این رویداد بین المللی هستند.

 

وی افزود: نتایج نظرسنجی‌های دبیرخانه نمایشگاه فارمکس نشان می‌دهد که این رویداد توانسته با رویکرد برگزاری در تراز جهانی جایگاه ویژه ای در میان فعالین دارویی جهان داشته باشد؛ به طوری که در سال گذشته ۱۲ هیأت تجاری از کشورهای هدف صادراتی ایران از این رویداد بازدید داشتند که منجر به قراردادهای صادراتی مطلوبی گردیده است.

 

خلیلی با عنوان این مطلب که نمایشگاه فارمکس در سطح جهانی است و هر سال رشد قابل توجهی داشته است، گفت: ما امسال اقدام به ثبت نام در UFI داشتیم و از نمایندگان چندین رویداد تراز اول دارویی جهان دعوت کردیم برای بازدید به ایران بیایند و CPHI ،Messe ، دوفات و نمایشگاه دارویی آمریکای جنوبی، برای بازدید از این رویداد بین المللی اعلام آمدگی کرده‌اند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به امکانات بی نظیری که در شهر نمایشگاهی شهرآفتاب در اختیار ما قرار گرفته امسال زون بندی سالن‌ها را داریم و بازدید کنندگان با برنامه مشخص می‌توانند از شرکت‌ها بازدید تخصصی داشته باشند.

 

خلیلی گفت: با توجه به سالن‌های یکنواخت و مناسب در شهرآفتاب، این موضوع مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.

 

وی افزود: ما امسال همتراز با معتبرترین رویدادهای جهان یک سالن کاملاً آموزشی خواهیم داشت و در ورودی اصلی ۴ غرفه بزرگ برای ۴ شرکت مهم صنعت داروسازی در نظر گرفته‌ایم که این شرکت‌ها جایگاه ویژه ای باید در حوزه خودشان داشته باشند. سایر سالن‌ها هم با دقت زون بندی شده که باعث خواهد شد قدرت رقابت شرکت‌ها در این رویداد بین امللی افزایش یابد.

 

خلیلی با اعلام اینکه تا کنون ۴۵۴ شرکت در سایت نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: با توجه به افزایش متراژ غرفه‌ها د مقایسه با نمایشگاه سال گذشته که ۳۰ درصد بیشتر است، پیش بینی می‌کنیم حدود ۷۰ هزار مترمربع فضا برای برپایی نمایشگاه اختصاص یابد.

 

مدیر اجرایی نمایشگاه فارمکس افزود: ما امسال هم فقط از روی ثبت نام در سایت و زون بندی، جانمایی را پیش خواهیم برد و از همین رو از اعتماد و حمایت شرکت‌ها که نهایت همکاری را داشته‌اند، کمال تشکر را داریم.

 

نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۴ در دوره ششم، در روزهای ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۳ در شهر نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 18 =

کلید مقابل را فعال کنید