تهران
کد خبر:5408
پ
WhatsApp Image 2022-07-17 at 1.13.21 PM

توسعه همکاریهای سندیکا و شرکت ملی صنایع پتروشیمی+گزارش تصویری

جلسه سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی داروی با دکتر عباس غلامی؛ رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی

⏪به گزارش فارمانیوز، روز یکشنبه 26 تیر ماه نمایندگان سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی با مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی جلسه مشترکی برگزار کردند.

⏪حاضران این جلسه دکتر میثم کریمی و مهندس زهره ترکمانی به عنوان نمایندگان سندیکا و دکتر عباس غلامی، مهندس ستوده، مهندس سلیمانی و مهندس منصور پور از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بودند.

⏪در این جلسه در رابطه با قرار گیری صنایع مواد اولیه دارویی در جایگاه صنایع استراتژیک بحث و تبادل اندیشه گردید تا از این طریق شرکتها بتوانند محصولات خود را خارج از بورس به فروش برسانند.

⏪همچنین در نظر گرفتن سهمیه‌ اختصاصی برای صنایع دارویی در خصوص تامین مواد اولیه نیز از محورهای دیگر این جلسه بود.

⏪علاوه بر این، حاضرین این جلسه درباره گسترش فعالیتهای شرکتهای پتروشیمی در حوزه صنعت داروسازی متفق القول بودند از همین روی نمایندگان سندیکا این اطمینان را به مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی دادند که تجربیات و دانش فنی خود را در اختیار شرکتهای پتروشیمی قرار دهند.

⏪در انتها نیز نمایندگان سندیکا پیشنهاد عضویت شرکتهای پتروشیمی خوراک دهنده به تولید کنندگان مواد اولیه دارویی را ارائه دادند و از آنها دعوت کردند که در رویدادهای مختلف دارویی به خصوص نمایشگاه فارمکس که قرار است یکم تا چهارم شهریور ماه در مجموعه مدرن نمایشگاهی ایران مال برگزار شود شرکت کنند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

کلید مقابل را فعال کنید