تهران
کد خبر:6142
پ
IMG_1892
گزارش تصویری از هفتمین فن بازار ملی سلامت

حضور سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی،‌ شیمیایی و بسته‌بندی دارویی در هفتمین فن بازار ملی سلامت

هفتمین فن بازار ملی سلامت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی،‌ شیمیایی و بسته‌بندی دارویی و فارمکس در این رویداد علمی پزشکی حضور پررنگی دارد.

هفتمین فن بازار ملی سلامت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با حضور مقام عالی این وزارتخانه، در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی،‌ شیمیایی و بسته‌بندی دارویی و موسسه آلند، روابط عمومی سندیکا و برگزارکننده نمایشگاه‌های فارمکس، در این رویداد علمی پزشکی حضور پررنگی دارند.

به گزارش فارمانیوز هفتمین فن بازار ملی سلامت با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد. دو سال وقفه در برگزاری این رویداد،‌ انگیزه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است و سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی،‌ شیمیایی و بسته‌بندی دارویی و موسسه آلند، روابط عمومی سندیکا و برگزارکننده نمایشگاه‌های فارمکس در راستای ایفای نقش تخصصی خود در حوزه دارو و سلامت، حضوری پررنگ و موثر در این رویداد دارند.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری فن بازارهای حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش‌بنیان داخلی با گشودن پنجره‌های خرید سازمان‌های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری‌سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است. به همین منظور رونمایی از ۹ محصول فناورانه با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری این وزارتخانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت صورت گرفت.

در این رویداد بر نشست‌ها، پنل‌های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تاکید ویژه‌ای شده است. تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول‌محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند. برگزاری رویدادهای فن بازار به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح‌های فناورانه بسیار موثر خواهد بود.

در روز اول این رویداد ملی، در غرفه سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی، امیرحسین علی‌پور نماینده کمیته دانشجویی این سندیکا حضور داشت و به سوالات دانشجویان رشته‌های شیمی، داروسازی، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی و زیست‌شناسی بازدیدکننده پاسخ داد.

فن بازار ملی سلامت، مرجع قابل‌اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه‌کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. این همایش فضایی است که به طور اختصاصی زمینه را برای مشاوره و اطلاع‌رسانی صحیح در حوزه‌های فناوری سلامت فراهم می‌کند و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور به شمار می‌رود. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی،‌ شیمیایی و بسته‌بندی دارویی و موسسه آلند، روابط عمومی سندیکا و برگزارکننده نمایشگاه‌های فارمکس،‌ از طریق تبادل نظر و هم‌افزایی با فعالان صنعتی و پژوهشگران حوزه پزشکی و سلامت در این همایش نقش موثر خود را به نمایش گذاشته‌اند و حضوری فعال و چشمگیر دارند.

 

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

کلید مقابل را فعال کنید