تهران
کد خبر:7057
پ
مهدی فخرآور

برنامه‌های ویژه فارمکس برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خارجی

نمایشگاه فارمکس برنامه‌های ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیل حضور شرکت‌های خارجی در این رویداد دارد که هدف آن حضور حداکثری فعالان صنعت دارویی است.

نمایشگاه فارمکس برنامه‌های ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیل حضور شرکت‌های خارجی در این رویداد دارد که هدف آن حضور حداکثری فعالان صنعت دارویی است.

به گزارش فارمانیوز به نقل از دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی فارمکس، این نمایشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیل حضور شرکت‌های خارجی در این رویداد دارد.

مهندس مهدی فخرآور، مدیر اجرایی موسسه آلند و غرفه‌های نمایشگاه فارمکس در توضیح این برنامه‌ها گفت: «سعی کردیم شرایط مناسبی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم آوریم تا از ظرفیت‌های فارمکس بهره ببرند و بتوانند وارد بازار تجاری مطلوب خود شوند. با توجه به پویایی شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایشگاه فارمکس با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و با تخفیف بیش از ۳۰درصد، موقعیتی ایده‌آل را برای حضور دانش‌بنیان‌ها در عرصه تجاری ایجاد کرده است.»

فخرآور در ادامه از شرایط حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه گفت: «از سوی دیگر، فارمکس در پنجمین دوره برگزاری خود، نگاهی ویژه و هدفمند به خارج از کشور دارد و پاویون‌های اختصاصی را برای کشورهای شرکت‌کننده در نظر گرفته است. حضور کشورهای خارجی می‌تواند به صنایع دارویی کشور کمک قابل توجهی داشته باشد و خلأهایی که در صنعت دارو و صنایع وابسته وجود دارد، پر کند.»

وی در مورد سیاست‌های برگزاری نمایشگاه فارمکس افزود: «اعلام می‌کنیم فارمکس تنها نمایشگاه بین‌المللی در حوزه سلامت و حتی در حوزه‌های دیگر است که به صورت ریالی با شرکت‌های خارجی یا نماینده‌های داخلی آن‌ها، همکاری خواهد کرد. همانطور که پیداست این تصمیم با چشم‌پوشی از سودهای کلان حاصل از نوسان ارز گرفته شده است و هدف آن چیزی نیست به جز کاهش دغدغه‌های مشارکت‌کنندگان فارمکس و حضور حداکثری فعالان صنعت دارویی.»

نمایشگاه بین‌المللی فارمکس در حوزه تخصصی صنعت دارویی و صنایع وابسته، از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ در بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار می‌شود.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید