تهران
کد خبر:6791
پ
نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان

ظرفیت پاویون ۵۴ متری ایران در نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان تکمیل گردید/ غرفه‌های جدیدی برای متقاضیان در نظر گرفته شد

ظرفیت پاویون ۵۴ متری ایران در نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان تکمیل گردید. با درخواست مکرر دیگر شرکت‌های ایرانی، غرفه‌های جدیدی برای متقاضیان در نظر گرفته شد.

ظرفیت پاویون ۵۴ متری ایران در نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان تکمیل گردید. با درخواست مکرر دیگر شرکت‌های ایرانی، غرفه‌های جدیدی برای متقاضیان در نظر گرفته شد.

به گزارش فارمانیوز،‌ موسسه آلند نماینده انحصاری سومین دوره نمایشگاه آرایشی و بهداشتی آلماتی قزاقستان است که از تاریخ ۳ تا ۵ خرداد ۱۴۰۲ برابر با 24 تا 26 ماه می 2023 در شهر آلماتی برگزار خواهد شد. فعالان و شرکت‌های بزرگ صنایع آرایشی و بهداشتی از سراسر جهان به شکل گسترده‌ای در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، ترکیه، کره‌جنوبی و … در نمایشگاه آلماتی غرفه دارند.

برای شرکت‌های ایرانی نیز ابتدا یک پاویون به مساحت ۵۴ متر در این نمایشگاه در نظر گرفته شد. با گذشت یک ماه از اطلاع‌رسانی در خصوص واگذاری پاویون ایران، تمامی غرفه‌های این پاویون درنمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان توسط برخی از شرکت‌های مطرح ایرانی رزرو گردید و ظرفیت پاویون فوق به سرعت تکمیل شد. لذا با توجه به استقبال گسترده و درخواست های مکرر دیگر شرکت‌های ایرانی آرایشی و بهداشتی جهت حضور در سومین دوره نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان، موسسه نوین تجارت بازار آلند، نماینده انحصاری این نمایشگاه، اقدام به اختصاص غرفه‌های جدیدی با شرایط ویژه برای متقاضیان کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط واگذاری غرفه‌های جدید ایران در نمایشگاه آرایشی بهداشتی آلماتی قزاقستان و یا بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۸۹۷۱۳۰، ۸۸۹۱۵۹۳۳، ۸۸۹۱۵۹۴۲ و ۰۹۱۲۴۵۸۶۷۰۵ تماس حاصل نمایند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید