تهران
کد خبر:6754
پ
202102106767497694
دکتر محسن فتحی:

هیئت مدیره انجمن داروسازان باید به دنبال ارتقای جایگاه و ترمیم سرمایه اجتماعی نظام دارویی باشد

دکتر محسن فتحی، در گفت‌وگوی اختصاصی با فارمانیوز به اهداف و برنامه‌های خود برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن داروسازان اشاره کرد و گفت: «باید از خودمان بپرسیم انجمن داروسازان چقدر در نظام سلامت تاثیرگذار است؟ چقدر سرمایه اجتماعی برای خود ایجاد کرده است تا بتواند برای رسیدن به اهداف صنفی خود از آن […]

دکتر محسن فتحی، در گفت‌وگوی اختصاصی با فارمانیوز به اهداف و برنامه‌های خود برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن داروسازان اشاره کرد و گفت:
«باید از خودمان بپرسیم انجمن داروسازان چقدر در نظام سلامت تاثیرگذار است؟ چقدر سرمایه اجتماعی برای خود ایجاد کرده است تا بتواند برای رسیدن به اهداف صنفی خود از آن استفاده کند؟ انجمن در طول سالیان گذشته توانسته چه گرهی از نظام دارویی کشور باز کند؟ زحمات زیادی کشیده شده ولی آیا این کارها برای نظام داروسازی کافی و وافی بوده است؟ خروجی عملکرد انجمن می‌شود اعتبار این صنف. باید از خودمان بپرسیم آیا این صنف اعتبار دارد؟»
«به نظر بنده هیئت مدیره جدید باید به دور از مسائل روزمره، در سطح کلان مسائل را ببیند. از این منظر برای ارتقای جایگاه داروسازی در نظام سلامت تلاش کند.  انجمن جدید فقط بتواند به این جمله جامه عمل بپوشاند رسالت خود را ادا کرده است.»
«جزئیات و مسائل مشخص این صنف می‌تواند در کارگروه‌های مخصوص آن پیگیری شود. ما توقع جامعه داروسازی را به یک تعرفه خدماتی تقلیل داده‌ایم در حالی که این‌ها حداقل‌ها هستند. انجمن به عنوان وکلای صنف باید دنبال ایجاد سرمایه اجتماعی باشد.»
«گاهی نشستن بر روی صندلی هیئت مدیره انجمن برای افراد هدف است اما اگر بتوانیم از جایگاه خودمان به صندلی انجمن و این صنف اعتبار بدهیم ارزشمند است و ما این تلاش را خواهیم کرد.»

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نه =

کلید مقابل را فعال کنید