تهران
کد خبر:6335
پ
167384926238561600

تاکید رئیسی بر تامین پایدار و کاهش هزینه‌های دارویی مردم

رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار و کاهش هزینه‌های دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبودهای فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گزارشی از روند اجرای طرح دارویار و نیازهای کشور در زمینه دارو به رئیس جمهور رئیسی ارائه دادند. رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار و کاهش هزینه‌های دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبودهای فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

به گزارش فارمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، وزیر بهداشت اعلام کرد با همکاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده و واردکنندگان دارو کمبود برخی اقلام دارویی که در آغاز فصل پاییز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد تا حد زیادی برطرف شده است و ذخایر دارویی کشور در سطح مناسبی قرار دارد.
رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار نیازهای دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبودهای فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.
رئیسی همچنین به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه ها ونظارت و کنترل قیمت داروها بکار گیرند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید