تهران
کد خبر:5576
پ
13980920001002_Test_PhotoN

بررسی علت کمبود دارو در دستور کار جلسه علنی مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر در کشور می پردازند.   به گزارش فارما نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که موارد زیر در دستور […]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر در کشور می پردازند.

 

به گزارش فارما نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که موارد زیر در دستور کار مجلس شورای اسلامی است:

سوال مجتبی رضاخواه نماینده تهران و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر در کشور

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی

طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده

طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد

طرح مردمی سازی حکمرانی

طرح اصلاح تبصره (۴) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی.

 واکنش رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به کمبود دارو

یکی از موضوعات مهم جلسه علنی امروز مجلس، به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر در کشور اختصاص دارد.

کمبود دارو در روزهای اخیر واکنش های زیادی را در پی داشته است. یکی از این واکنش ها  نامه حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در تاریخ 30 مهر ماه امسال بود. رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار رفع مشکل کمبود اقلام دارویی و همچون آنتی بیوتیک‌ها و سرم تزریقی شد. وی در این نامه تاکید کرد که باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از کمبودها و تامین ذخیره‌های لازم در کارخانجات تولیدی و شرکت‌های پخش اندیشیده شود.

 

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

کلید مقابل را فعال کنید