تهران
کد خبر:4955
پ
hgh

مشارکت همه فعالین حوزه دارو در فارمکس خاورمیانه

فارمکس ۲۰۲۲ بزرگترین رویداد دارویی کشور ?بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه و با توجه به درخواست های متعدد شرکت های تولید محصول نهایی، از سال آتی تمام فعالین حوزه دارویی با زون بندی تخصصی نمایشگاههای دارویی جهان می توانند در فارمکس خاورمیانه شرکت کنند. در همین راستا و افزایش درخواست شرکت […]

فارمکس ۲۰۲۲ بزرگترین رویداد دارویی کشور

?بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه و با توجه به درخواست های متعدد شرکت های تولید محصول نهایی، از سال آتی تمام فعالین حوزه دارویی با زون بندی تخصصی نمایشگاههای دارویی جهان می توانند در فارمکس خاورمیانه شرکت کنند.

در همین راستا و افزایش درخواست شرکت های حاضر در این نمایشگاه از سال آینده علاوه بر: مواد دارویی، محصولات بسته بندی، تجهیزات داروسازی و مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید کنندگان داروی نهایی، بایوتکنولوژی دارویی، مکمل‌های غذایی و رژیمی، داروهای گیاهی و محصولات آرایشی و بهداشتی با کاربرد دارویی و مکمل نیز می توانند در این رویداد بین المللی حضور داشته باشند.

همچنین همچون دوره های گذشته فعالین حوزه تامین مالی، تبلیغات تخصصی دارویی، خدمات فنی و مهندسی و… نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

کدام سالن میزبان این رویداد بزرگ است؟

با توجه به افزایش درخواست های حضور در این رویداد تخصصی و نیاز به امکانات پیشرفته نمایشگاهی دبیرخانه نمایشگاه برای سال 2022 مرکز نمایشگاهی ایران مال را به عنوان مدرنترین و کامل ترین فضای نمایشگاهی کشور که چندین گواهینامه بین المللی معتبر از موسسه یورو سرت انگلستان (EuroCert) کسب کرده است را انتخاب نمود.

چه زمانی این نمایشگاه برگزار خواهد شد؟

با عنایت به حضور شرکت های تولید کننده دارو ، این دوره از نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه همزمان روز پزشک و روز داروساز از تاریخ یکم الی چهارم شهریور با دعوت از پزشکان و داروسازان و برپایی دوره های تخصصی این حوزه برگزار خواهد گردید

همچنین این نمایشگاه با برگزاری تخصصی ملاقات های B2B با استانداردهای جهانی لحاظ شده در ایران مال ، برپایی اتاق تکنولوژی و حضور بیش از ۵۰ دانشگاه و مرکز شتابدهی کشور، همچنین برپایی چهارمین دوره Pharmex Awards و دهها رویداد جانبی و آموزشی تخصصی ترین رویداد دارویی کشور می باشد.

هم اکنون ثبت نام شرکت ها در سایت آغاز گردیده است و از طریق آدرس زیر قسمت رزرو غرفه علاقمندان می‌توانند ثبت نام خود را نهایی نمایند

بدیهی است واگذاری غرفه ها با اولویت ثبت نام در سایت می باشد

www.pharmex.me

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

کلید مقابل را فعال کنید