تهران
کد خبر:4768
پ
سامانه تی تک سازمان غذا و دارو
بی توجهی به هشدارهای دلسوزان صنعت دارو درباره سامانه تی تک

چه کسی پاسخگوی صدمات وارده به مردم خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، بعد از گذشت حدود ۳ سال از آغاز به فعالیت سامانه تی تک در سازمان غذا و دارو، اخیراً مشکلات و تخلفات صورت گرفته در سامانه تی تک بر همگان اثبات و آشکار شده است. زمانی که این سامانه در حال راه اندازی بود، دلسوزان و کارشناسان صنعت دارو در خصوص […]

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، بعد از گذشت حدود 3 سال از آغاز به فعالیت سامانه تی تک در سازمان غذا و دارو، اخیراً مشکلات و تخلفات صورت گرفته در سامانه تی تک بر همگان اثبات و آشکار شده است.

زمانی که این سامانه در حال راه اندازی بود، دلسوزان و کارشناسان صنعت دارو در خصوص مشکلات آن، در جلسات خصوصی و رسانه های عمومی، به مسئولین سازمان غذا و دارو هشدار دادند. در مقابل عده ای با دفاع به ظاهر علمی و کارشناسی از سامانه تی تک، دلسوزان و کارشناسان صنعت دارو را مورد هجمه قرار دادند و به راه اندازی هرچه سریع تر سامانه پر از اشکال تی تک کمک کردند.

حال که تخلفات صورت گرفته و مشکلات موجود در سامانه تی تک آشکار و علنی شده است، مدافعان جان بر کف آن باید در قبال فسادهای صورت گرفته و تهمت های ناروا به دلسوزان صنعت دارو پاسخگو باشند. حتی به نظر می رسد این افراد در فسادهای صورت گرفته از طریق سامانه تی تک دارای منافع مادی و معنوی بوده اند.

امید است که در دولت سیزدهم، از اقدامات عجولانه و غیرکارشناسی در حوزه صنعت دارو جلوگیری شده و استفاده حداکثری از ظرفیت هم اندیشی فعالان و دلسوزان صنعت در تصمیم گیری های کلان در رأس برنامه های مسئولین جدید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار گیرد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید