تهران
کد خبر:1954
پ
دکتر منان حاجی محمودی

معاون غذا و دارو تهران خبر داد: واکسیناسیون 380 تکنسین داروخانه

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد:مرحله دوم واکسیناسیون تکنسین های داروخانه های تحت پوشش معاونت غذا و دارو تهران از زیر مجموعه مرکز بهداشت جنوب که به این معاونت معرفی شده بودند، انجام شد. دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران […]

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد:مرحله دوم واکسیناسیون تکنسین های داروخانه های تحت پوشش معاونت غذا و دارو تهران از زیر مجموعه مرکز بهداشت جنوب که به این معاونت معرفی شده بودند، انجام شد.

دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد:مرحله دوم واکسیناسیون تکنسین های داروخانه های تحت پوشش معاونت غذا و دارو تهران از زیر مجموعه مرکز بهداشت جنوب که به این معاونت معرفی شده بودند، انجام شد.
وی افزود: در این مرحله، 290 نفر دیگر از تکنسین های داروخانه ها واکسینه شدند.

حاجی محمودی گفت: مرحله اول واکسیناسیون تکنسین های داروخانه 6 اردیبهشت آغاز شد که در مرحله اول 90 نفر از تکنسین ها واکسینه شدند.

وی در ادامه افزود متاسفانه با وحود اطلاع زسانی های متعدد تعداد ۱۲۰ نفر از افراد ثبت نام شده جهت واکسیناسیون مراجعه نکردند. امکان تزریق واکسن برای این افراد نیز مجدد فراهم خواهد شد.
معاون غذا و دارو تهران در پایان اظهار داشت: تا به امروز 380 نفر از تکنسین داروخانه های تحت پوشش این معاونت واکسینه شده اند که امیدواریم بتوانیم تمامی پرسنل داروخانه های استان تهران را واکسینه نماییم.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =

کلید مقابل را فعال کنید