تهران
کد خبر:1867
پ
فاقد تصویر شاخص

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران: حمایت از تولید داخل رویکرد هیات امنای صرفه جویی ارزی

نشست رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی با انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در راستای حمایت از تولید داخل برگزار شد. به گزارش فارمانیوز، در نشست انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی که با حضور مهندس صفوی رییس هیات امنا و جمعی از مدیران مربوطه برگزار شد، تولیدکنندگان داخل کشور سوالات، پیشنهادات […]

نشست رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی با انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در راستای حمایت از تولید داخل برگزار شد.

به گزارش فارمانیوز، در نشست انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی که با حضور مهندس صفوی رییس هیات امنا و جمعی از مدیران مربوطه برگزار شد، تولیدکنندگان داخل کشور سوالات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص روند انعقاد قراردادها در سال جاری، تجمیع هزینه‌ها، نحوه حمایت هیات امنا از شرکت‌های دانش بنیان مطرح کردند و در این راستا مدیر فنی و بازرگانی، مدیر اجرایی، مدیر حقوقی و رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی توضیحات مربوطه را ارائه کردند.
 در این نشست، مهندس صفوی رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند و در این راستا خریدهای هیات امنای صرفه جویی ارزی به صورت متمرکز انجام می‌شود، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه خرید متمرکز از تولیدکنندگان داخلی قطعا می‌توانیم شاهد نقش آفرینی در حوزه تولید باشیم لذا تشکیل کارگروه مشترک برای تولیدکنندگان داخل و هیات امنا نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطر نشان کرد: هیات امنا بر اساس رسالت خود وظایف محوله را به خوبی انجام و در این راستا بازنگری‌هایی را در جهت ارتقا هرچه بیشتر کارها انجام خواهد داد.
 وی با تاکید بر اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی همواره از تولیدکنندگان داخل حمایت خواهد کرد، گفت: لیست نیازهای مراکز درمانی را معاونت درمان وزارت بهداشت تعیین می‌کند و در این راستا سامانه داتپا تشکیل شده است که در این سامانه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیازهای خود را به معاونت درمان در این سامانه اعلام می‌کنند.
گفتنی است: هیات امنای صرفه جویی ارزی پس از دریافت لیست اعلامی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به صورت تجمیعی تجهیزات و ملزومات مصرفی را خریداری می‌کند و در این مسیر از طریق برگزاری مناقصات متعدد فرآیند خرید را تکمیل می‌کند.
انتهای پیام/
رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =

کلید مقابل را فعال کنید