تهران
کد خبر:1626
پ
فاقد تصویر شاخص

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: ارز دولتی دارو نباید حذف شود

دکتر ملک فاضلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فارمانیوز با انتقاد از برخی مسئولین و سازمان ها گفت: اصرار برخی سازمان ها و افراد برای حذف ارز دولتی دارو تعجب آور است! وی ادامه داد: خبری که به نقل از سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در مورد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در رسانه ها مطرح شده […]

دکتر ملک فاضلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فارمانیوز با انتقاد از برخی مسئولین و سازمان ها گفت: اصرار برخی سازمان ها و افراد برای حذف ارز دولتی دارو تعجب آور است!

وی ادامه داد: خبری که به نقل از سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در مورد حذف ارز 4200 تومانی در رسانه ها مطرح شده است مورد انتقاد است و کمیسیون بهداشت مجلس در این زمینه دفاع خواهد کرد و در جلسه روز یکشنبه هفته آتی این موضوع را پیگیری و مخالفت خود را با حذف ارز دولتی دارو اعلام خواهیم کرد.

دکتر فاضلی ادامه داد: مردم بسیاری از مناطق کشورمان در شهرهای مختلف توانایی خرید دارو را ندارند چه برسد به اینکه ارز دولتی دارو حذف شود که در این صورت مردم با معضل گرانی دارو مواجه خواهند شد و ما در کمیسیون بهداشت با حذف ارز دولتی دارو به شدت مخالفت خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: ارز دولتی دارو باید به دارو اختصاص داده شود و نظارت ها در این زمینه باید تقویت شود، مسئول و وزارتخانه ای که نتواند ارز دولتی به دارو را کنترل نماید آن مسئول باید استعفا دهد و دستگاه مربوطه نیز باید محاکمه شود چرا که کنترل ارز چند شرکت کار دشواری نیست.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

کلید مقابل را فعال کنید