تهران
کد خبر:6425
پ
بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی

۷۲ درصد مواد موثره تولید داخل

مقام معظم رهبری صبح شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ به مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند. در ویدیوهایی که از این بازدید منتشر شده است، پرسش ایشان در مورد میزان خودکفایی دارویی به ویژه در حوزه مواد اولیه مشاهده می‌شود.

مقام معظم رهبری صبح شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ به مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند. در ویدیوهایی که از این بازدید منتشر شده است، پرسش ایشان در مورد میزان خودکفایی دارویی به ویژه در حوزه مواد اولیه دارویی و پاسخ محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت در مورد تولید ۷۲ درصد مواد موثره در داخل کشور مشاهده می‌شود.

 

 

به گزارش فارمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، این نمایشگاه به مناسبت شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده بود، برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی‌پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید