تهران
کد خبر:1576
پ
فاقد تصویر شاخص

انتقاد شدید عضو هیأت رئیسه مجلس از گرانی داروی بیماران قلبی

علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار فارما نیوز ضمن انتقاد شدید از دولت گفت: در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت برخی داروها از جمله داروی بیماران قلبی ( پلاویکس ) بوده ایم که مسئولین باید توضیح دهند چرا این افزایش قیمت و با چه مجوزی صورت گرفته است. وی افزود: […]

علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار فارما نیوز ضمن انتقاد شدید از دولت گفت: در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت برخی داروها از جمله داروی بیماران قلبی ( پلاویکس ) بوده ایم که مسئولین باید توضیح دهند چرا این افزایش قیمت و با چه مجوزی صورت گرفته است.

وی افزود: دولت بهتر است بجای اولویت قرار دادن موضوعات بی اهمیت، موضوع سلامت مردم و نگرانی بیماران را برطرف کند چرا که نباید بیماران نگران هزینه های خود باشند.

سلیمی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت در برخی از مسائل از جمله خنثی سازی تحریم ها بسیار ضعیف عمل کرده و این موضوع را 5 سال به تاخیر انداخته است .

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: کمیسیون بهداشت باید افزایش دو برابری داروی بیماران قلبی ( پلاویکس ) که از قیمت 164 هزار تومان به 327 هزار تومان رسیده را پیگیری و با جدیت دنبال کند تا هر چه سریعترنگرانی بیماران برطرف شود.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + بیست =

کلید مقابل را فعال کنید