فرامرز اختراعی: با توجه به پیروزی های ملت ایران بسیار به آینده خوش بین هستم

در ادامه این نشست خبری فرامرز اختراعی عنوان کرد: ما برای تولید در کشور مشکلی نداریم، اگر ما در زمینه لجستیک با گذر زمان روبرو شدیم قطعا واردات مواد موثره هم همان مشکلات را خواهد داشت ، اینکه به این بهانه واردات مواد موثره فراخوان شود صحیح نیست.
سید مهدی سجادی: جلسات با ما نمایشی است
به عنوان مثال ما حد واسط سفکسیم را به علت عدم تخصیص ارز نمی توانیم وارد کنیم ولی متوجه میشویم یک شرکت داروسازی این مواد موثره را به وفور با تخصیص ارز وارد کرده است.
سید محمدرضا موسوی:
ما ۱۳ روش حمل مواد حد واسط را ارزیابی کردیم و در حالی که بهترین روش و بهترین مسیر رسیدیم مواجه شدیم با فراخوان واردات استامینوفن. قطعا واردات مواد موثره هم از لحاظ لجستیک مشکلات عدیده دارد و نباید واردات این مواد موثره جایگزین تولید داخل شود.







