- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

حضور فارمکس و سندیکای تولید مواد اولیه دارویی در نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران (IFPEX) + عکس

نمایشگاه “آینده صنعت چاپ ایران” در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بازار بزرگ ایران برگزار شده است. سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی و موسسه آلند، مجری برگزاری نمایشگاه های تخصصی بین المللی فارمکس در این نمایشگاه حضور دارند و پذیرای مخاطبان تخصصی به خصوص در حیطه دارو هستند.

به گزارش فارمانیوز، نمایشگاه بین المللی آینده صنعت چاپ ایران (IFPEX) در حوزه های چاپ، لیبل، بسته بندی و صنایع وابسته از امروز، 20 دی ماه 1401 با حضور مقامات وزارت صمت، ارشاد و برخی نمایندگان مجلس در محل نمایشگاه های بین المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) افتتاح شده است. این نمایشگاه در راستای توسعه و نوسازی، استانداردسازی، برنامه ریزی و ترسیم دورنما و آینده صنعت چاپ ایران و همچنین حمایت از تولید داخل و انتقال دانش و فناوری نوین این صنعت به داخل کشور برگزار می‌شود.

جدیدترین دستگاه‌های چاپ، بسته بندی، تجهیزات کدگذاری، پلمپ صادراتی و کالا‌ها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی و روش‌های نوین بسته بندی کالا‌ها برای جذب مخاطبان و بازار‌های صادراتی در این نمایشگاه ارائه شده است. همچنین شرکت‌ها دستاورد‌های خود در بخش‌های مختلف کاغذ، لیبل، کارتن و مقوا، قالب‌سازی، ماشین آلات، قطعات و لوازم یدکی، پلاستیک و پلیمر، مواد اولیه، مرکب و تبلیغات را معرفی خواهند کرد.

موسسه نوین تجارت بازار آلند مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی فارمکس در حوزه تخصصی دارو و سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در این نمایشگاه حضوری موثر و چشمگیر دارند. در اولین روز برگزاری نمایشگاه مهمانان و مخاطبان در حوزه های تخصصی از غرفه مشترک سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی و فارمکس بازدید کردند و اطلاعات لازم را در خصوص نمایشگاه فارمکس 2023 از مدیران موسسه آلند و سندیکا کسب کردند.

نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران (IFPEX) تا روز جمعه 23 دی ماه به مدت چهار روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برقرار است.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس با نام فارمکس 2023 از تاریخ 31 مرداد لغایت 3 شهریور سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار خواهد شد.