- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

یکم آذر، آغاز جانمایی غرفه‌های نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023

مریم خلیلی مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فارمکس گفت: جانمایی غرفه‌های پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس (2023 pharmex) از یکم آذر ماه آغاز خواهد شد.

 

به گزارش فارما نیوز [1]، مدیرعامل موسسه آلند [2] – مجری برگزارکننده نمایشگاه های فارمکس در ایران – از آغاز جانمایی غرفه های نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023 از اول آذر ماه امسال خبر داد.

مریم خلیلی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مشارکت‌کنندگان در دوره قبل و چهارمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ( فارمکس 2022) افزود: با توجه به افزایش درخواست شرکت های داروسازی و تولید کنندگان مکمل، بنا به تصمیم ستاد این نمایشگاه، از این پس علاوه بر حوزه های حاضر در دوره های قبلی، فضای ویژه ای به شرکت های داروسازی و مکمل ها در پنجمین رویداد بین المللی دارویی فارمکس اختصاص خواهد یافت.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فارمکس2023 در گفتگو با فارما نیوز [1] بیان کرد: در این راستا به دلیل استقبال بسیار گسترده شرکت های داخلی و بین المللی و به دلیل محدودیت مکانی، اولویت جانمایی برای شرکت هایی است که در سایت  www.pharmex.me [3]   نسبت به تکمیل مدارک و فرم های ثبت نام زودتر اقدام کنند.

پنجمین رویداد بزرگ دارویی فارمکس در مرکز نمایشگاهی مدرن ایران مال [4] تهران به مساحت حدودا ۴۵۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و همچنین اضافه نمودن ۱۵۰۰۰ متر لابی اصلی ورودی مرکز نمایشگاهی، از تاریخ ۳۱ مرداد تا 3 شهریور 1402 و همزمان با روز دارو ساز و روز پزشک برگزار می شود.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با موسسه آلند ( دبیرخانه پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس) به شماره تلفن های 02188915933 و 02188915942 تماس حاصل نمایند و یا به وب سایت www.pharmex.me [5]مراجعه کنند. از سوی دبیر خانه نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023 روز اول آذر 1401 آغاز جانمایی غرفه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.