- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

نان، بنزین و دارو خط قرمز مجلس در مردمی‌سازی یارانه‌هاست

به گزارش فارمانیوز؛ این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از اول مخالف حذف ارز ترجیحی چهار هزار و 200 تومانی بودم ولی با توجه به اینکه دولت در صدد ساماندهی یارانه‌های تخصیص یافته در حوزه‌های مختلف بود، اجازه دادیم تا مابه‌التفاوت مبلغ را در گام نخست به صورت نقدی و در گام نهایی به صورت کارت الکترونیکی به مردم ارائه کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما شرایط حساسی را در کشور تجربه می‌کنیم و سعی ما بر این است تا با جلوگیری از رانت و سودجویی‌های کلان در نظام اقتصادی شرایط مطلوبی را در معیشت مردم فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: دولت با دوندگی زیاد سعی دارد تا نظام هدفمندی یارانه‌ها را به صورت عادلانه و مردمی تحقق ببخشد که در این زمینه نیز مجلس با اصلاح قانون و یا تصویب قوانین مؤثر در خدمت دولت خواهد بود و همچنان نام، بنزین و دارو خط قرمز ماست که به هیچ وجه افزایش نرخی تا پایان سال نخواهند داشت.

وی به فعالیت سال سوم مجلس اشاره کرد و ادامه داد: شرایط مناسبی را مجلس در سال سوم خواهد داشت و امیدواریم رئیس و نواب رئیس به همراه نمایندگان مجلس بتوانند در عرصه خدمت‌رسانی به مردم ابعاد مختلفی از عنوان شایسته مجلس انقلابی را تحقق ببخشند.