- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

فارمکس  2021 تخصصی ترین فستیوال صنایع دارویی خاورمیانه/ آغاز جانمایی غرفه ها از یکم اردیهشت

برگزاری فارمکس2021 در مدرن ترین سالن نمایشگاه بین المللی تهران با استانداردهای روز دنیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فارمانیوز [1]، سومین دوره نمایشگاه فارمکس خاورمیانه  از 27 تا 29 مهرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، سالن 5 (ملل ) که مدرن ترین سالن نمایشگاهی این مرکز با بروزترین امکانات روز دنیا در حوزه برپایی اکسپوهای معتبر جهانی می باشد برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

این سالن در دو طبقه به مساحت 7 هزار و 850 متر شامل سالن های مدرن B2B ، سالن اجتماعات، اتاق قرارداد ، اناقهای جلسات، کافی شاپ ، vip، فضای مذاکرات و… با بهترین متریال روز دنیا در حوزه تاسیسات، تهویه، برق ، امکانات تبلیغاتی و… به همراه 1500 متر فضای باز در قلب نمایشگاه بین المللی تهران واقع گردیده است.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی این نمایشگاه، جانمایی غرفه های رزرو شده  از روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد . تا به امروز بیش از 80 درصد فضای نمایشگاه رزرو گردیده است. همچنین علاقمندان به رزرو غرفه و مشارکت میتوانند از طریق سایت www.pharmex.me [2]   ثبت نام اولیه خود انجام دهند.

با عنایت به برگزاری بیش از 50 کارگاه و Show Case تخصصی، برنامه ریزی دقیق رویدادهای B2B، در نظر گرفتن اتاق‌های قرارداد، برپایی مراسم جایزه بزرگ فارمکس و رویداد تخصصی برنامه همکاری‌های جامع 25 ساله ایران و چین این رویداد، تخصصی‌ترین و تأثیرگذارترین اتفاق دارویی سالجاری خواهد بود.

دعوت از هیئت‌های ایرانی و چینی در نمایشگاه، یک رویداد مشترک در راستای انتقال تکنولوژی و توسعه فناوری‌های دارویی

به گزارش ستاد اجرایی فارمکس 2021 طبق تفاهم نامه همکاری‌های جامع 25 ساله ایران و چین و روابط مشترک شرکت های فعال دارویی دو کشور در زمینه‌های توسعه محصول، سرمایه گذاری مشترک ، انتقال دانش فنی و تکنولوژی، نمایشگاه در نظر دارد با توجه به توانایی کشور چین در توانایی فنی و تکنولوژیکی تولید اینترمدیت و مواد اولیه دارویی در سطح جهان، رویداد‌های تخصصی مشترک را  برگزار نماید

این رویداد با دعوت از هیئت‌های ایرانی و چینی در این نمایشگاه و برنامه ریزی یک رویداد مشترک در راستای انتقال تکنولوژی و توسعه فناوری‌های دارویی برگزار خواهد گردید

شرکت ها و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88915933 و 88897130 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/