- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

مدیرعامل شرکت آکوصنعت: رقابت با شرکت های اروپایی/ در تخصصی ترین نمایشگاه دارو حضور خواهیم داشت

مهندس اوژن آهنی ، مدیرعامل شرکت آکوصنعت در گفتگو با خبرنگار فارمانیوز [1] گفت: شرکت تولیدی و دانش محور آکوصنعت تجارت آریا از ابتدای سال 93 پا به عرصه ی رقابت در حوزه ی صنعت بسته بندی اقلام خاص دارویی گذاشته است.
وی افزود: با توجه به رشد روزافزون این شرکت در بالابردن کیفیت محصولات و بهره گیری از متخصصان جوان در این حوزه، آکو صنعت، محصولات خود را در رقابت با شرکت های مشابه اروپایی می بیند و اعتقادی راسخ به صادرات موفق در حوزه خود دارد.
اوژن آهنی اظهار داشت: با توجه به برگزاری نمایشگاه فارمکس 2021 که تخصصی ترین نمایشگاه در حوزه ی دارو میباشد، بستری برای حضور موثر شرکت آکوصنعت نیز فراهم شده است تا توانایی و تخصص خود را به نمایش بگذارد.
وی افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه ، آکو صنعت نیز به تسهیلات و حمایت هایی از سازمان های مرتبط جهت بالفعل کردن اهداف خود در صادرات نیاز دارد تا بتواند با حفظ قیمت و کیفیت خود در این شرایط سخت، سهم خود را در اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید کشور ایفا کرده و با ورود به عرصه ی رقابت جهانی شاهد افتخاری در حوزه ی صادرات این صنعت برای کشور عزیزمان باشد.

انتهای پیام/