- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

وزیر سابق بهداشت در نهمین کنفرانس بين المللي سلامت زنان سخنرانی خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری فارمانیوز [1]، نهمین کنفرانس بين المللي سلامت زنان به صورت وبینار  با تمرکز بر پیشگیری از بیماریهای اسکلتی-عضلانی در بانوان 12 و 13 آذر ماه سالجاری در شیراز برگزار می شود.

در این وبینار خانم دکتر نجمه مهارلویی (دبیر علمی کنفرانس)، دکتر کامران باقری لنکرانی، وزیر سابق بهداشت و درمان (رئیس کنفرانس)، دکتر مهرزاد لطفی (ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز)، دکتر عباس صدری (نماینده آیسسکو)، دکتر علیرضا چوبینه، آقای دکتر محمد عبدلی ادراکی (کانادا)، دکتر حسن جولایی و دکتر بهار مرشد بهبهانی در روز اول این کنفرانس و از ساعت 8 و نیم تا 12 ظهر سخنرانی خواهند داشت.

اختلالات اسکلتی- عضلانی در خانمهای شاغل، مروری بر تجارب موفق کشورها در زمینه اقدامات ترویجی و پیشگیرانه در خصوص بیماریهای اسکلتی- عضلانی بانوان و تحلیل سیاستهای مراقبتی بیماریهای اسکلتی- عضلانی در بانوان در ایران، از موضوعاتی است که توسط سخنرانان مذکور ارائه خواهد شد.

این همایش توسط مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پژوهشکده سلامت و با همکاری و اجرای موسسه آلند برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، 214 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری مقالات، 151 مقاله پذیرش نهایی، 37 مقاله رد و 26 مقاله نیز به بررسی مجدد راه یافته است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در صورتی که هرگونه سوالی درخصوص مقالات خود و نتایج آنها دارید با شماره دبیرخانه اجرایی ( موسسه آلند ) 02188897130  تماس و یا به آدرس اینترنتی http://whc2020.sums.ac.ir/fa/ [2] مراجعه نمایید.

همچین شرکت ها و انجمن ها جهت اخذ غرفه و شرکت در همایش نیز می توانند با شماره 02188897130  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/