- رسانه تخصصی دارو - https://pharma-news.ir -

بزرگترین کنفرانس سلامت زنان در شیراز برگزار می شود/ ارسال 214 مقاله به دبیرخانه کنفرانس

نهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان بصورت وبینار و با تمرکز بر پیشگیری از بیماریهای اسکلتی-عضلانی در بانوان در مورخه 12 و 13 آذرماه سالجاری برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، دکتر کامران باقری لنکرانی، رئیس نهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، دکتر نجمه مهارلویی، دبیر علمی نهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان و تعدادی از اساتید این حوزه سخنرانی خواهند کرد.
در این کنفرانس، انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند، انجمن سلامت خانواده ایران، انجمن علمی سرطان زنان، انجمن علمی دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، انجمن علمی میکروب شناسی ایران، انجمن علمی ترویج تغذیه با شیر مادر، انجمن غدد، انجمن علمی غذا و تغذیه و انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی به عنوان حامیان این همایش شرکت کرده اند.
این همایش توسط مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سلامت زنان، پژوهشکده سلامت و با همکاری و اجرای موسسه آلند برگزار می شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، 214 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری مقالات، 151 مقاله پذیرش نهایی، 37 مقاله رد و 26 مقاله نیز به بررسی مجدد راه یافته است که متعاقبا اعلام خواهد شد.
در صورتی که هرگونه سوالی درخصوص مقالات خود و نتایج آنها دارید با شماره دبیرخانه اجرایی ( موسسه آلند ) 02188897130 تماس و یا به آدرس اینترنتی http://whc2020.sums.ac.ir/fa/ مراجعه نمایید.

همچین شرکت ها و انجمن ها جهت اخذ غرفه و شرکت در همایش نیز می توانند با شماره 02188897130 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/