تهران
کد خبر:6928
پ
photo_2023-04-25_11-18-20

اقدامی زیبا برای حفظ شان و احترام بیماران و مراجعه‌کنندگان

در شرایطی که معمولا باید زحمت ایستادن در صف و دعواهای احتمالی را به خود بدهیم، دیدن اقدام زیبای یک داروخانه برای حفظ شان و احترام بیماران و مراجعه‌کنندگان بسیار لذت‌بخش است.

ایستادن در صف، آن هم در روزهای بیماری، صبر و تحمل زیادی می‌طلبد. معمولا باید این زحمت را به خود بدهیم و البته دعواهای ایستادن در صف هم به آن اضافه می‌شود. در این شرایط دیدن اقدام زیبای یک داروخانه برای حفظ شان و احترام بیماران و مراجعه‌کنندگان بسیار لذت‌بخش است.

به گزارش فارمانیوز، حفظ شان و رعایت احترام انسان‌ها، گاهی نیاز به شکستن شاخ غول ندارد. گاهی با نصب چند صندلی جلوی داروخانه بیماران خاص در خیابان ویلا، می‌توان کمی از درد و رنج مردم کاست. مردمی که قبل از باز شدن داروخانه برای گرفتن نوبت مراجعه می‌کنند و می‌توانند به جای ایستادن در صف طولانی، کمی استراحت کنند تا نوبتشان شود.

عکس اول را خبرنگار فارمانیوز گرفته است. با کمی جست‌وجو در اینترنت، مشخص شد که نصب این صندلی‌ها به دوره لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برمی‌گردد و به نقل از همشهری آنلاین، شهرداری منطقه ۶ این کار را انجام داده است. در آن هنگام حتی سایه‌بان‌هایی هم برای راحتی بیشتر مردم نصب شده بود. این مراحل دیگر زیادی بود و در کشور ما قفل است. حالا سایه‌بانی وجود ندارد اما خوشبختانه صندلی‌ها هنوز جلوی داروخانه هستند.

یک عکس دیگر هم از اینترنت برای مقایسه در کنار این عکس‌ها قرار گرفته است. همه می‌شناسید، داروخانه «فوق تخصصی» ۱۳ آبان، در همان نزدیکی.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

کلید مقابل را فعال کنید