تهران
کد خبر:6873
پ
صندوق نوآوری و شکوفایی

ارائه خدمات ویژه نمایشگاه فارمکس به صندوق نوآوری و شکوفایی

شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۳ تصمیم گرفته‌است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، برخی از غرفه‌های طبقه E2 نمایشگاه فارمکس را به شرکت‌های دانش‌بنیان عضو صندوق نوآوری و شکوفایی، با تخفیف ویژه واگذار نماید.

شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فارمکس 2023 تصمیم گرفته است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، برخی از غرفه‌های طبقه E2 نمایشگاه فارمکس را به شرکت‌های دانش‌بنیان عضو صندوق نوآوری و شکوفایی، با تخفیف ویژه واگذار نماید.

به گزارش فارمانیوز، شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فارمکس 2023 تصمیم گرفته است، برخی از غرفه‌های طبقه E2 نمایشگاه فارمکس را با تخفیف ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار کند.

بنا بر این تصمیم، شرکت‌های دانش‌بنیان عضو صندوق نوآوری و شکوفایی که در سال ۱۴۰۲ اقدام به ثبت درخواست حضور در این نمایشگاه کنند و از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت رسمی به دبیرخانه پنجمین نمایشگاه فارمکس معرفی شوند، از تخفیف ویژه ۳۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تسهیلاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته است. این صندوق ۷۰ درصد هزینه‌های شرکت‌های متقاضی حضور در کلیه نمایشگاه‌های مورد تایید را تا سقف ۳۰ میلیون تومان پوشش می‌دهد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس از تاریخ ۳۱ مرداد الی ۳ شهریور و همزمان با روز پزشک و روز داروساز توسط سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی شیمیایی و بسته‌بندی دارویی در مجتمع مدرن نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در سه طبقه با نام‌های E0 و E1 و E2 و به مساحت ۶۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود. نمایشگاه 2023 فارمکس، یک نمایشگاه صنعتی با حضور تمام بازیگران حوزه دارویی ایران است. شرکت‌های تولیدکننده دارو، تولیدکننده ماده اولیه، شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی، شرکت‌های حوزه مواد شیمیایی، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های تجهیزات آزمایشگاهی، شرکت‌های حوزه ماشین‌آلات و اتاق تمیز و هواسازها، شرکت‌های گمرکی در حوزه ترخیص کالا و خدمات حمل‌ونقل، بانک‌ها، بیمه‌ها و هر شرکتی که با کارخانه‌های داروسازی، ماده اولیه و محصول نهایی در ارتباط است در این نمایشگاه حضور دارد.

شرکت‌های دانش‌بنیان عضو صندوق نوآوری و شکوفایی متقاضی حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس، جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط واگذاری غرفه‌های سالن E2 این نمایشگاه، می‌توانند با دبیرخانه نمایشگاه فارمکس و با شماره تلفن‌های 02188897130 و 02188915933 و 02188915942 و 09124586705 تماس حاصل نمایند.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

کلید مقابل را فعال کنید