تهران
کد خبر:6781
پ
فراخوان مشارکت نمایشگاه فارمکس

فراخوان مشارکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس

سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی برای مشارکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس فراخوان داد.

سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی برای مشارکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس فراخوان داد.

به گزارش فارمانیوز، فراخوان سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی برای شرکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس به شرح زیر منتشر شد:

 

عضو گرانقدر سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی

با سلام

احتراما بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی در نظر دارد با همکاری سازمان غذا و دارو پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس را در مرکز نمایشگاه‌های مدرن ایران مال در روزهای ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار نماید.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های B2B، نشست‌های مطالعات موردی (کیس استادی)، نمایش محصولات فناورانه، معرفی آخرین دستاوردهای صنعت دارو، برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های علمی، برگزاری جایزه تخصصی فارمکس و… از جمله برنامه‌های اصلی این رویداد است.

لذا به منظور برگزاری هرچه مطلوب‌تر و تاثیرگذاری بهتر این برنامه، از کلیه اعضای این سندیکا و فعالان حوزه مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی جهت مشارکت در این رویداد دعوت به عمل می‌آید.

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشارکت و رزرو غرفه با مجری این نمایشگاه (موسسه آلند) و با شماره تلفن‌های ۸۸۹۱۵۹۳۳ و ۸۸۹۱۵۹۴۲ تماس حاصل نمایید.

 

فراخوان مشارکت نمایشگاه فارمکس

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید