تهران
کد خبر:5256
پ
شهباز-حسن-پور-بیگلری-150×150-1

علت رسوب دارو در گمرکات در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد

شهباز حسن‌پور بیگلری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: دستور نخست جلسه امروز درباره رسوب دارویی در گمرکات کشور بود که در این خصوص با توجه به اعلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد، کمیسیون اقتصادی با استناد به ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی گزارشی تهیه کرده است.

به گزارش فارمانیوز، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس افزود: بر اساس گزارش تهیه شده، در زمینه رسوب دارویی در گمرکات کشور تخلفات و کم کاری‌هایی مشاهده شده است. بر همین اساس مقرر شد گزارش مذکور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز، تصویب و به صحن علنی ارائه شود.

وی با اشاره به دستور کار دوم کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح ساختار بانک مرکزی گفت: گزارش نهایی آن با توجه به اصلاحات انجام شده برای شور دوم آماده شده و باید پس از تصویب به صحن ارائه شود.

این نماینده مجلس درباره دستورکار سوم کمیسیون اقتصادی در خصوص بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: بررسی عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه‌های مالی، اشتغال، مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران و تجار و واگذاری اراضی از محورهای تحقیق و تفحص بود که مقرر شد پس از تدوین نهایی گزارش از بالاترین مقام مسئول ذی‌ربط برای حضور در نشست بررسی آن دعوت شود.

منبع: ایرنا

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید