تهران
کد خبر:4943
پ
2

بازدید دانشجویان از کارخانه البرز بالک

دومین تور بازدید دانشجویی سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با حضور دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های شیمی دارویی، فیتوشیمی، شیمی کاربردی، بیوتکنولوژی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی با همراهی میثم کریمی دبیر سندیکا و مرضیه سرمدی مسئول دفتر همکاری های مشترک سندیکا و پژوهشکده گیاهان و […]

دومین تور بازدید دانشجویی سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با حضور دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های شیمی دارویی، فیتوشیمی، شیمی کاربردی، بیوتکنولوژی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی با همراهی میثم کریمی دبیر سندیکا و مرضیه سرمدی مسئول دفتر همکاری های مشترک سندیکا و پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی، دوشنبه ۲۲ آذر از کارخانه البرز بالک انجام شد.

?در این بازدید، دکتر سجادی مدیرعامل شرکت البرز بالک در ابتدا توضیحاتی پیرامون فعالیت‌ها و دستاوردهای این کارخانه در راستای توسعه فعالیت ها و اهداف شرکت ارائه فرمودند. در ادامه با معرفی مدیران و مسئولین محترم بخش‌های مختلف کارخانه، دانشجویان را در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه همراهی کردند. در این بازدید دانشجویان موفق به بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه از جمله سایت‌های تولید مواد اولیه و آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه‌های شیمی پایه، آزمایشگاه دستگاهی و آزمایشگاه میکروبیولوژی شدند و از نزدیک از بخش تحقیق و توسعه و انبارهای مواد اولیه و همچنین انبار محصول دیدن کردند.

?در این تور بازدید دانشجویان با شرح وظایف و تجهیزات هرکدام از این بخش‌ها با توضیحات جامع و کاملی که مدیران هر بخش ارائه کردند به خوبی آشنا گردیدند‌. در انتها نیز در یک جلسه پرسش و پاسخ، سئوالات دانشجویان توسط مدیران و مسئولین بخش‌های مختلف پاسخ داده شد و به دانشجویان گواهی حضور اهدا گردید و بابت روز دانشجو از دانشجویان تقدیر به عمل آمد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید