تهران
کد خبر:4829
پ
ظرفیت بالای مشارکت صنایع دارویی و گردشگری در حوزه برندینگ

دکتر عبدالملکی: ظرفیت بالای مشارکت صنایع دارویی و گردشگری در حوزه برندینگ

دکتر علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با خبرنگار فارمانیوز با بیان اینکه نگاه ویژه دست اندرکاران و مدیران جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ خاورمیانه به عنوان یک رویداد رسمی و تخصصی در نمایشگاه های بین المللی ایران به حوزه گردشگری ستودنی است، افزود: کمیسیون گردشگری و […]

دکتر علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با خبرنگار فارمانیوز با بیان اینکه نگاه ویژه دست اندرکاران و مدیران جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ خاورمیانه به عنوان یک رویداد رسمی و تخصصی در نمایشگاه های بین المللی ایران به حوزه گردشگری ستودنی است، افزود: کمیسیون گردشگری و کسب کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران در جهت اعتلای گردشگری میهن اسلامی، بررسی ارتباط موثر با تشکل های بخش خصوصی و توسعه اقتصاد گردشگری از طریق همکاری های بین بخشی با صنایع دیگر می کوشد موانع و مشکلات موجود در صنعت گردشگری را رفع کند و در همین باره ظرفیت های همکاری در بخش گردشگری و صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی بسیار است.

دکتر عبدالملکی گفت: نقطه تمرکز این همکاری می تواند برندینگ گردشگری سلامت و دستیابی به بازارهای صادراتی و تبلیغاتی در سطح بین المللی باشد و کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران به عنوان متولی بخش خصوصی گردشگری ظرفیت های همکاری گسترده و پرتوانی جهت عرضه ظرفیت های همکاری در حوزه گردشگری سلامت و برگزاری رویدادهای بین المللی گردشگری تجاری و علمی برای همکاری با حوزه دارویی و سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی مواد دارویی دارد.

عبدالملکی با ابراز امیدواری از اینکه پس از جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ خاورمیانه نیز بتوانیم ظرفیت های همکاری را در حوزه صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی با بخش گردشگری گسترده تر کنیم ضمن دعوت به بازدید فعالین حوزه گردشگری از جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ و مذاکرات B2B با صنایع دارویی از طریق میز اختصاصی هلث آپ تور گفت: اعضای هیأت رئیسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران از این نمایشگاه بازدید و نشستی مشترک جهت پیوند همکاری های بین بخشی با هیأت رئیسه سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی خواهیم داشت، همچنین به ابتکار گروه فناور هلث آپ تور در یک نشست علمی با فعالین حوزه دارو با عنوان “دستیابی به صنایع دارویی ایران به بازارهای تبلیغاتی و صادراتی گردشگری سلامت” بررسی و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

دکتر علی اکبر عبدالملکی در پایان برای تمام شرکت ها و فعالین در جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ آرزوی موفقیت کرد و گفت: ان شاءالله نتایج مطلوب و مهمی برای شرکت ها و فعالین شرکت کننده در جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ به خصوص در همکاری بین بخشی با گردشگری حاصل شود.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید