تهران
کد خبر:4719
پ
موسوی، مدیرعامل کیمیاگران امروز
مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز:

چه کسانی از تخریب تولید مواد اولیه دارویی سود می برند؟

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، مهندس موسوی، مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در نشست مجازی دوشنبه های دارویی (۱۸ مرداد) در کلاب هاوس گفت: سوال من این است که سالی که مزین به نام تولید و مانع زدایی است، چه کسانی از تخریب تولید مواد اولیه دارویی سود می برند؟ وی گفت: سندیکایی که […]

به گزارش خبرنگار فارمانیوز، مهندس موسوی، مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در نشست مجازی دوشنبه های دارویی (18 مرداد) در کلاب هاوس گفت: سوال من این است که سالی که مزین به نام تولید و مانع زدایی است، چه کسانی از تخریب تولید مواد اولیه دارویی سود می برند؟

وی گفت: سندیکایی که 73 عضو دارد و در کنار هم جمع شده اند و تقریباً صنعت جوانی هم هستند و افتخار انقلاب است، چرا از طرف برخی اشخاص تخریب و در حد شایسته حمایت نمی شود. آیا دوستان مشاور رئیس سازمان غذا و دارو و کارشناسان این سازمان اطلاعاتی از دفتر سندیکا خواسته اند که ما در سندیکا ارائه ندادیم؟ آیا حتی دفتر سندیکای مواد اولیه را بلدند؟ آیا منتشر کنندگان این گزارش از شرکت های مواد اولیه بازدید داشته اند؟ می توانم بگویم شرکت ما که یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های مواد اولیه دارو می باشد، یکبار هم کارشناسان و مدیران سازمان غذا و دارو را در مجموعه خود ندیده ام.

موسوی در پایان گفت: در خصوص قیمت گذاری، یک قیمتی را به عنوان مثال برای استامینوفن ارائه دادند که 20 درصد زیر قیمت تمام شده آن است، به شرکت تولیدکننده داروی نهایی هم قیمت جدید نمی دهند و ما هم امکان فروش این محصول را با زیان نداریم و این مسیر در انتها منجر به کمبود داروی استامینوفن در کشور خواهد شد.

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =

کلید مقابل را فعال کنید