تهران
کد خبر:1551
پ
فاقد تصویر شاخص

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: وزیر بهداشت کارنامه قابل قبولی دارد/ کوتاهی سازمان های دیگر نباید به اسم وزیر بهداشت تمام شود

دکتر سید محمد پاک مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارمانیوز در مورد استعفا و یا عزل دکتر ملک زاده، معاون وزیر بهداشت گفت: این موضوعات در تمام دنیا و از جمله کشورما طبیعی است. وی افزود: ویروس کرونا نسبت به آغاز شیوع در کشور پیچیده شده است و تغییرات بسیاری داشته است و جامعه […]

دکتر سید محمد پاک مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارمانیوز در مورد استعفا و یا عزل دکتر ملک زاده، معاون وزیر بهداشت گفت: این موضوعات در تمام دنیا و از جمله کشورما طبیعی است.
وی افزود: ویروس کرونا نسبت به آغاز شیوع در کشور پیچیده شده است و تغییرات بسیاری داشته است و جامعه جهانی نیز برای درمان این بیماری نتوانسته اند اقدام موثری داشته باشند و طبیعتا این اختلافات بروز پیدا می کند.
دکتر پاک مهر ادامه داد: بنده به وزیر بهداشت و مجموعه وزارت بهداشت نمره قابل قبول می دهم چرا که وزیر بهداشت و تیمشان حداقل در زمینه کنترل، مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا بسیار خوب عمل کرده و بارها در مجلس گزارش ها و عملکرد های وزرت بهداشت را ارائه داده است.
نایب رئیس مجلس ادامه داد: آقای دکتر ملک زاده در نامه خود به وزیر بهداشت ادعاهایی را مطرح کرده است که به نظر من پاسخ هایی برای این ادعاها وجود دارد. در زمینه طب سنتی می توان گفت که در برنامه پنجم و ششم توسعه بهره گیری از طب سنتی در کنار طب نوین به عنوان مکمل و یک نوع شیوه درمان آمده است و تمام صحبت های وزیر بهداشت در این زمینه بر اساس برنامه و قانون است و وزیر از لحاظ قانونی به این موضوع پرداخته است.
وی در پایان گفت: وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا فقط یک عضو است و به تنهایی نمی تواند موثر باشد هر چند که وزیر بارها و بارها داد و فریاد زده اند و انتقادهای زیادی را از عدم همکاری برخی سازمان ها و دستگاه ها داشته اند که متاسفانه بسیاری از سازمان ها در موضوع کرونا کم کاری کرده و می کنند و این کوتاهی ها و عدم همکاری را نباید به اسم وزیر بهداشت و یا وزارت بهداشت بگذاریم و این انصاف نیست.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =

کلید مقابل را فعال کنید