تهران
کد خبر:1543
پ
فاقد تصویر شاخص

وزیر سابق بهداشت در نهمین کنفرانس بين المللي سلامت زنان سخنرانی خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری فارمانیوز، نهمین کنفرانس بين المللي سلامت زنان به صورت وبینار  با تمرکز بر پیشگیری از بیماریهای اسکلتی-عضلانی در بانوان ۱۲ و ۱۳ آذر ماه سالجاری در شیراز برگزار می شود. در این وبینار خانم دکتر نجمه مهارلویی (دبیر علمی کنفرانس)، دکتر کامران باقری لنکرانی، وزیر سابق بهداشت و درمان (رئیس کنفرانس)، دکتر […]

به گزارش پایگاه خبری فارمانیوز، نهمین کنفرانس بين المللي سلامت زنان به صورت وبینار  با تمرکز بر پیشگیری از بیماریهای اسکلتی-عضلانی در بانوان 12 و 13 آذر ماه سالجاری در شیراز برگزار می شود.

در این وبینار خانم دکتر نجمه مهارلویی (دبیر علمی کنفرانس)، دکتر کامران باقری لنکرانی، وزیر سابق بهداشت و درمان (رئیس کنفرانس)، دکتر مهرزاد لطفی (ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز)، دکتر عباس صدری (نماینده آیسسکو)، دکتر علیرضا چوبینه، آقای دکتر محمد عبدلی ادراکی (کانادا)، دکتر حسن جولایی و دکتر بهار مرشد بهبهانی در روز اول این کنفرانس و از ساعت 8 و نیم تا 12 ظهر سخنرانی خواهند داشت.

اختلالات اسکلتی- عضلانی در خانمهای شاغل، مروری بر تجارب موفق کشورها در زمینه اقدامات ترویجی و پیشگیرانه در خصوص بیماریهای اسکلتی- عضلانی بانوان و تحلیل سیاستهای مراقبتی بیماریهای اسکلتی- عضلانی در بانوان در ایران، از موضوعاتی است که توسط سخنرانان مذکور ارائه خواهد شد.

این همایش توسط مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پژوهشکده سلامت و با همکاری و اجرای موسسه آلند برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، 214 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری مقالات، 151 مقاله پذیرش نهایی، 37 مقاله رد و 26 مقاله نیز به بررسی مجدد راه یافته است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در صورتی که هرگونه سوالی درخصوص مقالات خود و نتایج آنها دارید با شماره دبیرخانه اجرایی ( موسسه آلند ) 02188897130  تماس و یا به آدرس اینترنتی http://whc2020.sums.ac.ir/fa/ مراجعه نمایید.

همچین شرکت ها و انجمن ها جهت اخذ غرفه و شرکت در همایش نیز می توانند با شماره 02188897130  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =

کلید مقابل را فعال کنید