تهران
کد خبر:1509
پ
فاقد تصویر شاخص

لزوم راه اندازی سامانه های هوشمند نظارت ارزی/ مجلس با تخصیص ارز دولتی دارو موافق است

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فارمانیوز در مورد ارز دارو گفت: دارو به عنوان کالای اساسی و ضروری می باشد که باید ارز دولتی به آن تخصیص داده شود و ما در مجلس حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. وی افزود: متاسفانه […]

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فارمانیوز در مورد ارز دارو گفت: دارو به عنوان کالای اساسی و ضروری می باشد که باید ارز دولتی به آن تخصیص داده شود و ما در مجلس حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه سیستم های نظارتی ما ضعیف هستند و به همین دلیل است که ارز تخصیص داده شده به کالاهای اساسی گاها در جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

طاهری ادامه داد: سامانه های نظارتی باید هوشمند شوند و از سامانه های دستی حذف شوند چرا که با این کار از دزدیده شدن ارز و استفاده آن در موارد غیر ضرور جلوگیری می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ارز دولتی باید به دارو تخصیص یابد و دولت باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد چرا که تمامی نمایندگان این موضوع را با جدیت پیگیر هستند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری « بیمار به جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد » و بر همین اساس تمامی مسئولین باید این جمله زیبای رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید