تهران
کد خبر:1501
پ
فاقد تصویر شاخص

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: به شدت مخالف حذف ارز دولتی دارو هستم/ نظارت ها را تقویت کنید

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی متاسفانه برخی از ادارات و سازمان ها در نظارت بر ارزهای تخصیصی ضعیف عمل می کنند و بخاطر همین اصل صورت مسئله را با مسائل دیگر اشتباه بیان می نمایند. محمدعلی محسنی بندپی، نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار […]

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی متاسفانه برخی از ادارات و سازمان ها در نظارت بر ارزهای تخصیصی ضعیف عمل می کنند و بخاطر همین اصل صورت مسئله را با مسائل دیگر اشتباه بیان می نمایند.

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارمانیوز در پاسخ به سوالی در مورد ارز دارو گفت: با حذف ارز دولتی دارو به شدت مخالفم و در کمیسیون بهداشت نیز در صورت مطرح شدن موضوع به شدت مخالفت خواهم کرد.

وی گفت: ارز دولتی برای تمامی کالاهای اساسی و از جمله دارو که مهم ترین کالای اساسی برای مردم است باید تخصیص داده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: متاسفانه برخی از ادارات و سازمان ها در نظارت بر ارزهای تخصیصی ضعیف عمل می کنند و بخاطر همین اصل صورت مسئله را با مسائل دیگر اشتباه بیان می نمایند.

دکتر محسنی بندپی در پایان گفت: ارز دولتی باید برای دارو در هر حال تخصیص داده شود چرا که بسیاری از افراد برای خرید داروی گران مشکل اقتصادی دارند و مهم تر اینکه بیمه ها نیز حمایت کافی از مردم ندارند و در این زمینه باید نظارت ها شدت یافته و با متخلفین که ارز های دولتی را در جاهای دیگر استفاده می کنند برخورد جدی شود.

انتهای پیام/

رسانه تخصصی دارو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید